۱۳۹۴ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

چاپ سیلک

چاپ سیلک

دستگاه چاپ سیلک


چاپ سیلک با کمک شکست نور و تور های ابریشمی نقش و نمای خود را ایجاد می نماید البته فرآیند چاپ سیلک بسیار طولانی می باشد و باید مراحلی نیز طی شود .

ما در این مطلب برای شما چاپ سیلک را به طور کامل به شما شرح میدهیم و همینطور مزایا آن را می گوییم و اجزای آن را به طور کامل توضیح می دهیم :

ابتدا درباره مزیت چاپ سیلک باید گفت که چاپ سیلک بسیار به صرفه بوده و با سرمایه ایی کم قابل انجام می باشد جالب است بدانید که چاپ سیلک با هزینه خیلی کمی در حدود 100 تا 200 هزار تومن شروع می شود که با توجه به هزینه میلیونی چاپ های دیگر این هزینه واقعا به صرفه می باشد و در توان هر شخصی می باشد .
مزیت دیگر این چاپ این است که باتوجه به تحریم های کشور عزیزمان بعضی از دستگاه های چاپ در ایران پیدا نمی شود ویا یدکی آن وجود ندارد اما چاپ سیلک و تمام وسایل و ولوازم اولیه آن در تمامی نقاط کشور عزیزمان یافت شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد .
شرکت ما ارائه دهنده ماشین آلات چاپ سیلک اسکرین، دستگاه چاپ سیلک می باشد و هرگونه خدماتی را در این زمینه به شما می دهد شما می توانید درخواست خود را از طریق ایمیل یا شماره تماسی که در تماس با ما وجود دارد به ما بدهید البته به صورت حضوری نیز می توانید درخواست خود را ارائه نمایید .
اما اجزای چاپ سیلک به صورت زیر بوده و در این مطلب به شرح کامل چند نمونه از ان میپردازیم البته شما می توانید با دنبال کردن این سایت ، توضیح درباره اجزای دیگر را نیز مطالعه نمایید .

اجزای اصلی چاپ سیلک  عبارتنداز :


منبع :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر